lördag 22 augusti 2015

Damer på vift



För att ha hållit mig hemma i princip hela sommaren, undantaget vår härliga tur till Åland, så kan man tro att jag jobbar på att ta igen lite resande så här på sensommaren. 

För ganska länge sedan gick jag i samma gymnasieklass som de trevliga damerna på bilden. Och nu många år senare ska vi tillbringa en nöjsam helg ihop i Karlstad fylld av samkväm och gamman. Väl på plats anslöt även M, min kära globetrotter till vän, så nu är vi sex damer som lämnat makar och barn hemma och här ska pratas kan jag lova!

4 kommentarer:

  1. Ha det så bra, så bra, så bra! :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  3. Så trevligt det låter. Jag förstår att ni kommer att ha det jättekul. Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade det riktigt bra! Kramar Liza

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!