torsdag 23 juli 2015

Åland


Vi är på Enighetens gästhem på Åland!


Och har det hur mysigt som helst.


Och lite utflykter tar vi oss för.


Och lite läsning njuter vi av att hinna med.


Och lite bad ägnar sig vissa av oss åt medan vi andra behåller jackorna på och stannar på stranden.


Och vi bor på ett mysigt vindsrum utan bekvämligheter men med oerhört mycket charm och trubadurerna spelar för oss denna afton.

Och på lördag ska jag få besöka min kära bloggvänner Pettas, http://pettasblogg.blogspot.se , och det gläder jag mig åt!

3 kommentarer:

  1. Roligt! Vi ska också dit fast till sommarstugan i morgon. Vår stuga ligger dock en liten bit ifrån efter eckerö färjan. / C

    SvaraRadera
  2. Så härligt att besöka Åland och lyckliga du som får träffa Karin. Ni får ha det så skönt på er semester. Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!