söndag 30 mars 2014

Bebismys


Efter skola och jobb i fredags packade vi bilen, jagade in motvilliga tuppar och for en faslig massa timmar tvärs över landet för att få träffa vår nye lille släkting. 


Så helgen har så tillbringats i härlig gemenskap och vädret bjöd verkligen till. En liten utflykt till Gunnebo slott, för mödrar och barn hanns med och där riktigt godfika och sollapning. 
I övrigt har det varit kusinlek och bebismys och systerprat och matlagning och bygginspektion med mera innan det åter var dags att packa bilen, ta adjö och fara en lika faslig massa timmar åt andra hållet igen. 

2 kommentarer:

  1. Och jag gissar att helgen som har varit intensiv har känts både lång och kort om vartannat. Man hinner med så mycket trots kort tid ibland. Grattis än en gång till mosterskapet!:)

    SvaraRadera
  2. Bebisbilder kan jag aldrig se mig mätt på. Jag förstår att även om det var lång väg dit till det lilla underverket, så var alla de där timmarna värda besväret. Lyckliga du som får gosa med en liten bebis. Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!