onsdag 17 april 2013

Bloggens första tävling

När jag först läste om Stora bloggdagen, kände jag på en gång att jag ville delta. Jag bokade alltså in mig. För visst är det lockande att få chansen att träffa några av alla er som döljer sig bakom de underhållande och intressanta bloggar man läser. Att sedan få föreläsningar, chans att vinna fina priser och äta god mat utöver detta gör ju dagen till ett ytterst tjusande evenemang.


Nu har det dock blivit så att det kommit familjeangelägenheter emellan, trevliga sådana förvisso, men ändå emellan. Så här står jag nu med en biljett till en ytterst trevlig och spännande tillställning men utan möjlighet att gå. Vad göra?

Jo, det får helt enkelt vara dags för bloggen HemkäraHannas första tävling. Det som lottas ut är en biljett som både gäller för själva eventet och för middagen på kvällen.

Om du är intresserad av att vara med i utlottningen så ska du:

Skriva något trevligt om HemkäraHannabloggen på din egen blogg och sedan meddela detta i nedanstående kommentarsfält där du även motiverar varför du vill gå på Stora bloggdagen.

Har du ingen blogg men skulle vilja vara med i utlottningen ändå. Så skriv en motiverande kommentar i kommentarsfältet.

Den som vinner måste även åta sig att ge en målande resumé till mig så att jag får ta lite del av allt det roliga i efterhand.

Vinnaren meddelas på söndag, den 21:a april, så nu brinner det lite i knutarna.

4 kommentarer:

  1. Vad trist för dig att du inte kan gå! Skulle supergärna vilja lufta mig i Stockholm och titta mig storögt omkring, för det är inte minsann varje dag en sexbarnsmamma får vara i storstan och vara på rymmen från spis och snoriga ungar.... Kunde spana lite i smyg och kanske få krama om lite goa bloggvänner som man fått under de här månaderna. Tyvärr hinner jag inte skriva något trevligt då jag ska åka till mitt stora hjärta i Norrköping alldeles snart och är så pirrig för jag ska få sova över... Men det är inte svårt att knepa ihop något vacker om din fina blogg, Hanna! Det kan man göra retroaktivt också!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Oj! Drottningen kommer att bli ledsen, vad göra nu? Jag får massera hennes fötter och förklara att du är med henne själsligt:)

    SvaraRadera
  3. Spännande tävling du uppfunnit, har skrivit fint (helt sanningsenligt) om dig på min blogg! Såg inte detta förrän nu dessvärre,så för mig brinner det verkligen i knutarna ;-) Skulle bli överlycklig om jag vann biljetterna! Har aldrig varit på något sådant, det skulle verkligen bli spännande att träffa alla! Med 70 mil till Stockholm blir det inte så ofta vägarna bär dit. Med min sjukdom har jag lite svårt med framförhållningen, men är nu bättre än någonsin och skulle mycket väl kunna åka. Dessutom ser ekonomin väldigt varierande ut som konstnär! Jag lovar dig att du ska få en målande och detaljerad resumé om alla dagens och kvällens händelser i rapport från mig (du kommer att känna dig som en fluga på väggen!) om jag vinner dessa hett efterlängtade biljetter!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt att jag inte får träffa dig, det var ju en av höjdpunkterna! Men man kan inte vara på alla ställen samtidigt, så är det ju. Så fint av dig att lotta ut din biljett! Nu kommer jag ju att få träffa någon annan trevlig person istället :) Stor kram!

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!