tisdag 5 mars 2013

Kulturtips för västkustbor

För er som bor i närheten av Göteborg vill jag passa på att tipsa om en mycket underhållande och tänkvärd föreställning som går av stapeln nästa helg.

Kvinnan som står för det hela är en utav de underfundigaste människor jag vet. Hennes framträdanden leder till att åhörarna får närkontakt med fler av sina känslor än man hade planerat, och det på ett positivt sätt. Jag har dessutom äran att få vara kusin med henne.

Av ovan går det antagligen att utläsa att jag varmt rekommenderar var och en som har möjlighet att närvara. Det kommer bli en upplevelse värd att minnas, det lovar jag.



1 kommentar:

  1. Låter spännande! Synd att det är lite långt borta. Jag gillar verkligen annorlunda kulturtips!

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!