söndag 12 februari 2012

I brist på Jacke Sjödins söndagskåseri

En del av mitt stående söndagsnöje är att läsa Jacke Sjödins kåseri i lokaltidningen. Dagens var så inhermulerligt roligt att både maken och jag bröt ut i ohejdbara fnissattacker och även ett och annat skrattanfall.  Då jag i min godhet tänkte dela med mig av detta till mina bloggläsare fann jag till mitt förtret att lokalblaskan inte är lika generös som jag i fråga om att förlänga sina medmänniskors liv med hjälp av munterhet. Kåseriet fanns inte att uppbåda på nätet. Jag länkar istället till skribentens hemsida, där ett knippe andra skojiga texter finns tillgängliga för läsning.
Mycket nöje!

2 kommentarer:

  1. va kul att du gillar Jackes kåserier, jag läser dom med stort intresse och stundom under skrattkonvultioner jag också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske ska gå på "Dagens musikal" ihop.

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!