torsdag 1 december 2011

Överraskningar



Efter en springig morgon full med utvecklingssamtal och andra ärenden i stad och på landsbygd kunde jag med veckans sista tårtbotten i ugnen och dagens första, och hett efterlängtade, kopp kaffe, sjunka ned på en köksstol. Som sällskap hade jag till bords Drömhem och trädgård vilken oförhappandes damp ned i min brevlåda igår. Jag förstod ingenting för någon prenumeration hade jag då inte beställt. När jag berättade detta för maken såg han lite lurig ut och efter ett tag kröp det fram att det var han som ordnat detta trevliga åt mig.


Och inte nog med det, dagen har bjudit på fler trevligheter. Nissarna hittade, genom min dyra moders försorg, även till mitt rum, så nu har jag en paketkalender för första gången på många, många år. Väldigt mysigt och väldigt kärleksfullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!